poniedziałek, 8 czerwca 2015

Od nowa ??

Witaaammm :)

Podejście do bloga nr 2 ;o Nie wiem co mnie podkusiło, może nuda, może chęć porobienia czegoś innego. Nie rozmyślająć, jestem. Dzisiejszy post to nie będzie podsumowaniem chwil, które już mineły. Będzie to mały wstęp o czym będzie blog. Szczerze mówiąć nie mam pojęcia. Nie  jestem modelką. Nie znam się na modzie. Jestem po prostu sobą i siebie chcę tu pokazać. W sumie to muszę małe co nieco podsumować. Mineły 2 lata o ile pamiętam kiedy ostatni raz coś tu pisałam. Czy się coś zmieniło ? Troszkę mój wygląc. Pogląd na Świat. Chyba dorosłam. Myśle poważniej o pewnych kwestiach. W końcu już ostatnie naście za mną. Szykuje się teraz do wyjazdu do Niemiec. Ciężka praca mnie czeka, ale wiem, że warto. Pora odkładć na własne mieszkanie. Wiecznie u rodziców żyć nie można. No niektórzy potrafią, ale to już inna bajka :) Nie będę Was już dłużej dziś zanudzać. 

Zapraszam na mojego instagrama TYTOJAJATOTY i na snapchata : TYTOJAJATOTYY. 

Życze miłego wieczoru i do następnego :*







Oceniajcie wpis, wygląd, pytajcie.... Czekam na krytyki i pochwały.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz